Reklamní stojany jsou jednou z nejúčinnějších forem reklamy. Často jsou reklamní stojany to jediné, co vidíme na ulicích. Nejčastěji se používají reklamní stojany pro uložení reklamních letáků.
V momentě kdy jsou letáky uspořádány je větší pravděpodobnost, že vzbudí u zákazníků zájem, než když jsou jen volně poházené. Stačí si jen vybrat dostatečně atraktivní místo, kam stojan umístíte. Právě to, je totiž základním předpokladem, aby vaše reklama měla úspěch. Stojan nesmí zákazníkům překážet, ale měl by být dobře viditelný a informace na něm by měly být psané dostatečně velkým písmem.
Zákazníky také určitě mnohem více oslovíte, pokud budete používat krátká, jasná a výstižná slovní spojení. Dlouhá slovní spojení či dokonce věty zákazníky spíše odradí. Vsadit můžete také na barvy. Ale pozor, ať všechny prvky nepřekombinujete. Určitě byste se měli držet firemním barev, tím se zákazníci stojan velmi rychle spojí s vaší firmou a i v budoucnu se jim nabídka snáze vybaví. Reklamní stojany jsou velmi efektivním způsobem pro podporu prodeje. Pokud ale chcete vyzdvihnout jeden konkrétní druh výrobku, pak máte ještě další možnosti. Tou nejlepší je reklama shop in shop.
I angličtinář začátečník si zvládne tento jednoduchý název přeložit a věřte, že není potřeba hledat žádné další složitosti. Shop in shop je opravdu obchod v obchodě. V principu jde o to, že si firma pronajme místo například ve velkém obchodě, a na daném prostoru prezentuje svůj výrobek. Tato forma propagace výrobků je vhodná zejména při uvádění nového výrobku na trh. Jestliže si chcete nechat vyrobit reklamní stojan, pak se podívejte na stránky www.marksimon.cz. Tato firma se již dlouhá léta specializuje na výrobu profesionální reklamy všeho druhu. Kromě reklamních stojanů si můžete nechat vyrobit také plexi stojánky, světelnou reklamu a mnoho dalšího.