Uvažujete o vložení finančních prostředků do co možná nejefektivnější reklamní kampaně? Pak máte samozřejmě několik možností, nicméně slovo efektivní všechny určitě necharakterizuje. Získat totiž toho správného zákazníka, z něhož vám plyne zisk, není vůbec jednoduché. Učinit tak můžete například prostřednictvím klasické PPC kampaně anebo reklamních jednotek na sociálních sítích. Právě na hlavní přednosti marketingu směřovaného na Facebook se zaměříme v následujících řádcích.
Facebook jako efektivní prostor pro reklamu
Právě tato známá sociální síť patří mezi virtuální prostor, kde lidé tráví obrovskou porci svého volného a mnohdy i pracovního času. Vždyť jenom v České republice v tradičním modrém prostředí této sítě brouzdá přes 3 miliony uživatelů, což je vcelku úctyhodné číslo. Více času stráví lidé pouze na serverech věnujících se zpravodajství. Facebook reklama PPC se umístí mezi jednotlivé příspěvky, případně na mnoho jiných míst. Bude tak na očích spousty potenciálních zájemců o vaše zboží či služby.
Precizní cílení zaručeno
Velkou devízou reklamy na Facebooku je také naprosto přesné cílení na skupinu potenciálních zákazníků. Bez problémů lze realizovat konkrétní kampaň podle pohlaví, věku skupiny anebo například společných zájmů lidí. Záleží jen na tom, za jakým účelem jsou produkt nebo služba používány. Tvorba zajímavého obsahu pro uživatele zajistí často jejich dlouhodobou přízeň.
Volte specialisty, jež se v PPC kampaních vyznají
Určitě je vhodné, když je PPC reklama Facebook spravována profesionální společností. Naším tipem je PPC Profits. Tito specialisté se reklamním kampaním na Facebooku věnují již od roku 2008. Znalost prostředí dělá hodně a odborníci z PPC Profits dokážou snížit náklady na jednoho fanouška až o 71 %. Díky propracované strategii se k vám dostanou skuteční zájemci o vaše služby.